آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

تنهایی

تنهایی


در این قطعه پیمان اهوازی که صداش خیلی شبیه ناصر عبداللهی  مجتبی کبیری رو همراهی کرده


و بنده هم به اشتباه  در این پست ( البته سایت ایران ترانه به اسم ناصر  تو پیج اصلی ثبت کرده بود )  به اسم ناصر گذاشتم


از تک تک دوستان عذر خواهی می کنم 

(با تشکر از ساسان به خاطر یاداوری شون )


آلبوم شب و روز ( مجتبی کبیری)

با صدای مجتبی کبیری   و پیمان اهوازی




 دانلود






پرم از تنهایی
کوهی از آتیشم
عکستو می بینم
تا یکم خالی شم

تو دلم آشوبه
ذهن من آشفته س
بی تو بازم جاده
بی تو بازم بن بست


حسرتم آب شد و روی آئینه نشست
بغض من لرزید و دل آئینه شکست


پرم از تنهایی
عکستو می بینم




حسرتم آب شد و روی آئینه نشست

بغض من لرزید و دل آیینه شکست


خسته از کابوس و خسته از تکرارم

من از این تنهایی به خدا بی زارم


حسرتم آب شد و روی آئینه نشست
بغض من لرزید و دل آئینه شکست


حسرتم آب شد و روی آئینه نشست
بغض من لرزید و دل آئینه شکست


کوهی از آتیشم
عکستو می بینم
تا یکم خالی شم

ساعت دیواری از نفس افتاده
نیستی و تنهایی کار دستم داده


حسرتم آب شد و روی آئینه نشست
بغض من لرزید و دل آئینه شکست


حسرتم آب شد و روی آئینه نشست
بغض من لرزید و دل آئینه شکست

احمد ثانی


احمد ثانی


علی ای احمد ثانی
به رجعت بالها وا کن
علی ای مرد دین باز آی
و فتح کل دنیا کن
تمنای وصال تو
همیشه بر زبان جاریست
بیا ای ذوالفقار حق
که خود تنها جهان داری
بیا ای ذوالفقار حق
که خود تنها جهان داری

امین حکمت احمد طلیعه دار علم جان
بیا ای زاده کعبه بیا ای حرمت ایمان
بیا ای آیه رحمت پیام عشق و وصل آور
دراین تاریکی تردید بیا آیین عزل آور
زجا برخیز ای سلطان که اختر خانه ویران شد
قمر در خانه خاموش است و جنگ دیو و انسان شد
زمین از کفر می سوزد سپهر از درد می بارد


بگو دست خداوندی ز رویت پرده بردارد

لا اله الا الله لا اله الا الله
علی ولی الله ............

سپاه آسمان برگیر سلاح عشق را بردار
براق خسته را زین کن
زجانها کینه را بردار
سپاه آسمان برگیر سلاح عشق را بردار
براق خسته را زین کن
زجانها کینه را بردار

علی بنگر شب ما را علی بنگر شب ما را
شب تاریک ویرانی
بیا خورشید عدل افروز بیا خورشید عدل افروز ما
ای جان نورانی


لا اله الا الله لا اله الا الله
علی ولی الله ............